czwartek, 26 stycznia 2012

Drugi etap przygotowań

Pierwszy etap przygotowań do bierzmowania macie już za sobą - zasadniczo obejmował on okres klasy pierwszej. Drugi etap początek ma we wrześniu poprzez "Praktyczne pogłębianie wiary" - patrz WSTĘP . We wrześniu trzeba zaopatrzyć się w index - dzienniczek bierzmowanego. 

Po feriach zimowych rozpoczynacie spotkania formacyjne w salkach w poniedziałki o godz. 17 lub 18 lub we wtorki o godz. 17.

Jednocześnie dalej kontynuujecie "Praktyczne pogłębianie wiary".


7 komentarzy:

  1. Szczęść Boże;
    Jestem w drugiej klasie gimnazjum.
    Jak przeczytałem moje spotkania w salkach zaczną się w drugim semestrze. Jednak gdzie i kiedy muszę się zapisać po rozpoczęciu września aby otrzymać indeks i być na liście?

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedź na głównej stronie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęść Boże;
    Jestem w drugiej klasie gimnazjum.
    Czy można( a jak tak to kiedy i gdzie?) zapisać się i odebrać indeks.
    Z góry dziękuję za udzieloną odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęść Boże;
    Jestem w drugiej klasie gimnazjum.
    Czy można (a jak tak to kiedy i gdzie) zapisać się i odebrać indeks.
    Z góry dziękuję za odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Michale,
      indeks możesz odebrać przed spotkaniami klas I i III.
      Zapisy dla drugoklasistów po feriach 2014.

      Usuń
    2. Szczęść Boże,
      czy można się zapisać na poniedziałek na godzinę 18. Niestety dziś nie mogłem się pojawić.
      Z góry dziękuję za odpowiedź

      Usuń
    3. Jak możesz, to przyjdź jutro się zapisać lub za tydzień. Zapisy tylko osobiście.

      Usuń